Dlaczego coś się nie zapisało lub czegoś brakuje w moim CV?
Zgodnie z domyślnymi ustawieniami wszystkie informacje wpisywane do edytora CV i listu motywacyjnego są zapisywane od razu. Nie musisz klikać przycisku „Zapisz”, aby zapisać wprowadzone treści. Nasza nowa możliwość pisania CV offline sprawia, że jeśli dojdzie do rozłączenia internetu użytkownicy zostaną o tym powiadomieni i wszystkie zmienione informacje zostaną zachowane, nawet jeśli internet nie działa. Gdy internet znowu zacznie działać, poprosimy naszych użytkowników o kontynuację edytowania dokumentu, a zachowane informacje zostaną zsynchronizowane z serwerem.
Kiedy oglądasz podgląd swojego CV albo listu motywacyjnego, zobaczysz strzałki u góry, które pozwalają na przejście do następnej strony. Szczegóły znajdują się na poniższym zrzucie ekranu.
- Sprawdź pulpit ze swoimi CV i listami motywacyjnymi, aby i upewnićj się, że nie oglądasz złej wersji swojego życiorysu.
- Sprawdź, czy jesteś zalogowany na właściwe konto z prawidłowym adresem e-mail. Jeśli Twoje konto zostało zarejestrowane za pośrednictwem serwisów Google, LinkedIn lub Facebook, Twoje konto zostało utworzone z adresem e-mail przypisanym do tych serwisów.
- Odśwież aplikację lub spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
- Spróbuj tworzyć i zapisywać treści, używając przeglądarki Chrome, która najlepiej obsługuje nasz serwis.
Jeśli nadal masz problemy ze znalezieniem zapisanych treści lub z zapisaniem swojego CV lub listy motywacyjnego, skontaktuj się z nami. Być może wystąpił błąd – istnieje też możliwość, że będziemy w stanie znaleźć przyczynę problemu i przywrócić utracone treści. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się wrócić na właściwe tory!